Vés al contingut

Els i les joves de PASSWORK prenen la paraula!

09/2023 - Barcelona

El passat 4 d'octubre el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona va acollir #Tuetslaclau, un esdeveniment per presentar al sector empresarial PASSWORK, el projecte que estem duent a terme conjuntament amb la Fundació Èxit i l'objectiu del qual facilitar i promoure el retorn dels i les joves al sistema educatiu reglat postobligatori; millorar l'ocupabilitat i facilitar la inserció laboral; i, finalment, dissenyar un model eficaç d'intervenció amb aquest perfil de joves que permeti replicar el projecte.

Molt, molt emocionats amb l'increïble poder i energia d'ells i elles, els i les joves, protagonistes de la jornada que ens van explicar la seva realitat, què opinen de l'educació i com veuen l'accés al mercat laboral a totes les empreses i organitzacions demostrant el seu talent, creativitat, naturalitat i humor. Gràcies! I també moltíssimes gràcies a totes les persones i organitzacions que es van apropar per escoltar-los. Vosaltres, sens dubte, sou la clau del canvi.

Fotos: sinnombre.com